paleta farb do włosów Matrix


Blog dla inteligentnych ludzi

Witam
WARTO PRZECZYTAĆ
ten sam post znajdzie sie w kilku wymienionych tutaj salonach

Salony Wołomińskie nie należą nawet do rangi zakładów fryzjerskich - dlaczego?
Wina właścicieli - otwierając swój biznes liczą się z kosztami, kosztami, kosztami, wychodzą z założenia zainwestować w salon z trendy nazwą i pod szyldem znanych marek fryzjerskich kosmetyków. Odrobić inwestycję w 6 miesięcy a w pozostałe 12 miesięcy zarobić i robią tak zwaną masówkę
Jak to działa?
-teoria praktyczna
Właściciel wywiesza reklamę Loreal Professionnel lub Goldwell, lub Wella
Klient wchodząc zwierza reklamie ze tutaj się używa takich marek produktów siada na fotel i zamawia farbowanie z podstrzyżeniem , klient nie widzi jakie farby fryzjerka przygotowuje i są mieszane ale na początku widziała paletę kolorów z wyżej wymienionymi markami liczącymi sie na świecie.
Klient płaci za wykonaną usługę od 80- 130 zł i wychodzi zadowolony bo i fryzurka super i kolor taki jaki chciał
-praktyka praktyczna
właściciel chcąc zarobić nie inwestuje w te marki które są na jego reklamach i oplakatowaniach kupuje najtańsze farby Londa, Ce Ce kupowane po 10-13zł pianki lakiery są kupowane w marketach po 4-5 zł i teraz liczą sie umiejętności fryzjerki.

EFEKT
Klient cieszy sie z fryzury i koloru ale po 8-10 dniach zaczyna mieć wątpliwości co do koloryzacji po i połysk już zniknął i kolor już płowieje i zaczyna mieć wątpliwości co do tych wiodących marek produkujących kosmetyki z górnej półki

ZALECENIA

Za cenę koloryzacji włosów w salonach fryzjerskich w Wołominie żądajmy lepszych farb
W salonach w Warszawie np na ul Marszałkowskiej w okolicach Al Jerozolimskich gdzie pracują na farbach Matrix, Loreal Professionel, Goldwell płaci się od średnio 110zł a efekt jest naprawdę wielki bo połysk i kolor utrzymuje się ponad 6 tygodni

żeby korzystać z tego salony to trzeba być odważnym

Witam
WARTO PRZECZYTAĆ
ten sam post znajdzie sie w kilku wymienionych tutaj salonach

Salony Wołomińskie nie należą nawet do rangi zakładów fryzjerskich - dlaczego?
Wina właścicieli - otwierając swój biznes liczą się z kosztami, kosztami, kosztami, wychodzą z założenia zainwestować w salon z trendy nazwą i pod szyldem znanych marek fryzjerskich kosmetyków. Odrobić inwestycję w 6 miesięcy a w pozostałe 12 miesięcy zarobić i robią tak zwaną masówkę
Jak to działa?
-teoria praktyczna
Właściciel wywiesza reklamę Loreal Professionnel lub Goldwell, lub Wella
Klient wchodząc zwierza reklamie ze tutaj się używa takich marek produktów siada na fotel i zamawia farbowanie z podstrzyżeniem , klient nie widzi jakie farby fryzjerka przygotowuje i są mieszane ale na początku widziała paletę kolorów z wyżej wymienionymi markami liczącymi sie na świecie.
Klient płaci za wykonaną usługę od 80- 130 zł i wychodzi zadowolony bo i fryzurka super i kolor taki jaki chciał
-praktyka praktyczna
właściciel chcąc zarobić nie inwestuje w te marki które są na jego reklamach i oplakatowaniach kupuje najtańsze farby Londa, Ce Ce kupowane po 10-13zł pianki lakiery są kupowane w marketach po 4-5 zł i teraz liczą sie umiejętności fryzjerki.

EFEKT
Klient cieszy sie z fryzury i koloru ale po 8-10 dniach zaczyna mieć wątpliwości co do koloryzacji po i połysk już zniknął i kolor już płowieje i zaczyna mieć wątpliwości co do tych wiodących marek produkujących kosmetyki z górnej półki

ZALECENIA

Za cenę koloryzacji włosów w salonach fryzjerskich w Wołominie żądajmy lepszych farb
W salonach w Warszawie np na ul Marszałkowskiej w okolicach Al Jerozolimskich gdzie pracują na farbach Matrix, Loreal Professionel, Goldwell płaci się od średnio 110zł a efekt jest naprawdę wielki bo połysk i kolor utrzymuje się ponad 6 tygodni


Witam
WARTO PRZECZYTAĆ
ten sam post znajdzie sie w kilku wymienionych tutaj salonach

Salony Wołomińskie nie należą nawet do rangi zakładów fryzjerskich - dlaczego?
Wina właścicieli - otwierając swój biznes liczą się z kosztami, kosztami, kosztami, wychodzą z założenia zainwestować w salon z trendy nazwą i pod szyldem znanych marek fryzjerskich kosmetyków. Odrobić inwestycję w 6 miesięcy a w pozostałe 12 miesięcy zarobić i robią tak zwaną masówkę
Jak to działa?
-teoria praktyczna
Właściciel wywiesza reklamę Loreal Professionnel lub Goldwell, lub Wella
Klient wchodząc zwierza reklamie ze tutaj się używa takich marek produktów siada na fotel i zamawia farbowanie z podstrzyżeniem , klient nie widzi jakie farby fryzjerka przygotowuje i są mieszane ale na początku widziała paletę kolorów z wyżej wymienionymi markami liczącymi sie na świecie.
Klient płaci za wykonaną usługę od 80- 130 zł i wychodzi zadowolony bo i fryzurka super i kolor taki jaki chciał
-praktyka praktyczna
właściciel chcąc zarobić nie inwestuje w te marki które są na jego reklamach i oplakatowaniach kupuje najtańsze farby Londa, Ce Ce kupowane po 10-13zł pianki lakiery są kupowane w marketach po 4-5 zł i teraz liczą sie umiejętności fryzjerki.

EFEKT
Klient cieszy sie z fryzury i koloru ale po 8-10 dniach zaczyna mieć wątpliwości co do koloryzacji po i połysk już zniknął i kolor już płowieje i zaczyna mieć wątpliwości co do tych wiodących marek produkujących kosmetyki z górnej półki

ZALECENIA

Za cenę koloryzacji włosów w salonach fryzjerskich w Wołominie żądajmy lepszych farb
W salonach w Warszawie np na ul Marszałkowskiej w okolicach Al Jerozolimskich gdzie pracują na farbach Matrix, Loreal Professionel, Goldwell płaci się od średnio 110zł a efekt jest naprawdę wielki bo połysk i kolor utrzymuje się ponad 6 tygodni



W/w post ZUPEŁNIE NIE DOTYCZY Metamorfozy!